Dagens första tanke var...

Jag skiter i att göra i ordning här och kilar bort till mamma o njuter av solen på balkongen istället...
Min andra tanke var träning... En joggingrunda eller en tur på inlines?!
Funderar på om jag ska kolla med mamma om dom åker bil till jobbet idag... isf kanske det blir en tur så att dom får plocka upp mig när dom åker hem... Ska kolla det och sen bestämma om det blir inlines eller löpning...
Något ska det bli iaf... Frågan är väl hur mycket trafik det kommer vara...
Ska kolla om jag hittar stavarna också, dom borde vara på vinden någonstans, men det vet man ju aldrig!

Plugga ska jag göra också... Men det gör jag nog hos mamma om jag går dit! Två flugor i en smäll så att säga!

Först ska jag nog kolla om det har kommit ut några lägenheter!

Tjoflöjt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback