Bra frukost!?

Har börjat skärpa till mig...!
Om man börjar ändra en måltid först, och sen nästa och nästa... Då borde det kunna bli ordning eller hur!?
Jag har iaf skärpt till mig något vad gäller frukosten...
Igår var det fil med flingor och mackor...
Idag vart det gröt, mackor och juice...

Däremot har jag inte dammsugit än, som jag kanske borde ha gjort...
Men sov som en kratta inatt... somnade vid tre och sen har jag vaknat ungefär en gång i timmen...
Lagom när klockan började signalera att det var dags att gå upp hade jag somnat o sov som bäst... så stängde av klockan och forsatte sova!

Nehej, man kanske ska ta tag i disken och sen dammsugningen?
Snabeldraken står och blänger på mig, så ska väl fixa i ordning det hela nu!
På med gårdagens städmusik!

Byeeee

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback