Betydligt tröttare...

Än i morse, det är en sak som är säker...

Tentan gick bra... Kändes himla bra, kontroll räknade två gånger och fick samma svar varje gång! =)
Efter tentan satt jag o F och skrev på grupparbetet, eftersom ingen av dom andra kunde...
Tog tåget hem vid 12, då kände vi oss färdiga med våran del...

Kom hem, lämnade bara väskan och sen for jag bort till mamma, där mormor var också... Var där någon timme, sen var det handling på schemat... Efter det var det bara att byta om och åka bort till mamma igen... Målade lite och försökte lägga golv! Det gick som det gick... Hoppas det gick bättre för henne när jag hade gått! =)

Vid sju var det fotboll på Backavallen... Värmbol som spelade mot Flen... Slutade 2-1...

Åkte hem, fixade lite att stoppa i magen och sen blev det soffdegande innan H hörde av sig o ville bli hämtad... Så Nu har jag precis kommit hem igen, och det är raka vägen i säng!

Uppgång senast 07.30 imorgon!
och som det känns just nu kommer det nog bli 07.45 bara för att!
Är så jäkla trött så vet knappt vart jag ska ta vägen!

Sov gott!

F började nynna på den här idag... Längesen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lu

Tack för att du hämtade mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback