1 maj

Har haft en lugn och skön dag på mammas balkong! För det är där jag har tillbringat väldigt många timmar...
Pluggade en stund, sen satte jag på Australia... När den var slut tog jag på mig inlinesen och åkte ut till golfbanan... 7,8 kilometer är det dit, och det kändes! =P Fast det gjorde det redan innan jag hade kommit till änden av gatan! Det är rena pinan för höfterna, men det är jäkligt skönt när man får upp lite fart! =) Det tog iaf 39 minuter o ta sig ut... Och för att vara första gången jag åker inlines på ett år så får det vara godkänt... Ska lära mig åka med stavar också...

Åkte med golfnördana hem efter att ha fått vänta en stund på att dom skulle bli klara...
Sen har jag ätit hos mamma...

Nu är jag hemma och ska stanna hemma... Var bara hem o vände för jag kom på att jag glömde sladden till datorn hos mamma... Men som sagt, nu ska jag ingenstans... Utan ska nog gå och sova...
Ska skjutsa/åka med mamma till Flen imorgon... Halv 7... Har tänkt springa en sväng när jag kommer hem... Så man kommer igång ordentligt! Sen blir det väl en del plugg... Ska väl försöka få ordning här också, ser ut som ett bombnedslag! Fast det såg faktiskt värre ut tidigare i veckan!

Nej, sängen var det väl... Snart iaf...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback