Teleportering, finns det?

Nu vill jag bara ta väskan och skidorna och dra!
JAG VILL TILL ÖSTERRIKE NU!!!

Jag vill inte vara hemma, jag vill bara dit...
Sitta i backen med solen i ansiktet och en öl i handen!
Kan knappast bli bättre än så!

Två veckor kvar på pricken tills bilen rullar neråt! Jag längtar, som en galning!
Jag är riktigt laddad för en vecka full med skidor, och en del öl!
Gaah, jag vill bara vara där, slippa vänta mer!

Ska ringa och prata med pappa, se om det är bestämt när vi har tänkt starta bilen... och om det är något speciellt som jag måste komma ihåg att packa, om det är något som måste införskaffas!

Det känns verkligen att det börjar dra ihop sig! och ingen kan bli gladare för det än jag!
Kanske E's dotter, eftersom dom ska va kattvakt! =P Hon ringde och frågade om hon fick vara det, o ett sådant erbjudande tackar man ju inte nej till, inte när någon frivilligt vill ta hand om vilden! =)

Jag vill bara iväg!
Packlistan är påbörjan, väskan står och väntar på att bli fylld med grejer!
UNDERBART

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lu

Tack själv vännen! Ha en bra helg trots jobb. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback