Svårt o jobbigt - Vill bara glömma

Eftermiddagen gick bra, var ute o gick med två tanter och satt i solen och njöt en stund... =)
Allt gick bra fram till 7... resten av kvällen vill jag glömma...

Kände mig ganska värdelös när jag gick hem... Att lämna någon orolig och ledsen utan att knappt ha fattat varför gör det jobbigt... Jag vet iofs varför personen i fråga var orolig och ledsen, men sen att försöka trösta och lugna utan att veta hur är svårt... Usch, mår dåligt bara jag tänker på det... Jag vet att jag gjorde så gott jag kunde, pratade med sköterskan och så, men det gör ändå inte att det känns bra... Kan inte riktigt sätta ord på känslan som gräver i mig när jag tänker på det... Men jaa, nog känner jag mig värdelös och dålig alltid... Att inte kunna fixa det lilla som den här personen egentligen bad om... Men ska jag ta på mig skulden till det? Jag gjorde inte som jag själv hade velat, utan jag lyssnade till någon annan... Det är inte alltid en fröjd att gå som student...

Jag hoppas alla mår bra imorgon iaf... o att jag får sova lite, är så pass trött att jag nog somnar ganska ovaggad... om inte huvudet drar igång på högvarv vill säga!

Imorgon är det slutbedömning också, sista dagen med gänget... =)
Sen är jag ledig fram till på onsdag...
Fotboll på lördag, sen blir det nog en del plugg...

Ska kolla med L o I om dom vill med mig o F på kryssning imorgon också! =) Det vore något det! =)

Nej, nu blir det sängen!
Byee

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback