Onsdag - Första dagen på sjukan

Japp, första dagen på sjukhuspraktiken... Det är en USK-elev, jag och två T4:or... Fyra studenter, alla där idag = väldigt mycket folk...

Massa vallakändisar och en gammal kompis mamma, som jag inte har sett eller träffat på väääldigt många år... Då snackar vi boende över Smått & Gott... Har en vallakändis som handledare, men gick en del med M's mamma idag! Me like!

Nu ska jag gå och sova...

Imorgon är det tvätt och promenad med H vid 7, halv 8... Sen ska det städas och handlas... Eventuellt en fika med S... Kaffe med H också kanske?! Ska plugga lite också, innan det blir dags för träning! Ska fixa och trixa lite med datorn också, ska återinställa den till fabriksinställningen... Se om det kan hjälpa, och göra den lite snabbare och bättre! =)

Nu måste jag nog ta och hänga upp ryggsäcken som katten har sovit i och nu försöker ta sig ur! =P Han är inte riktigt frisk i det lilla som sägs heta huvud!

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback