I'll be back

Eftermiddagen blev bra... mötet bestod först av en liten "föreläsning" om kognitivt bemötande... Intressant, sen diskuterade dom ekonomi o grejer vilket inte var fullt så intressant...! Men dom behöver tjänster! =) synd att man bara äär en T2:a... annars hade man kunna kirra jobb rätt enkelt...
Efter det for vi tillbaka till Igelkotten, sorterade apodoser, sen fick jag sluta...

Kom hem, bytte om o sen var det dags att åka till Valla... Sprang en sväng, sen åt vi semlor och snackade...! Sen in till stan o lämnade A innan jag o E åka och tvättade bilen och hämtade H för att sedan åka och hämta mamma i Flen... Så har precis kommit hem... Har duschat, ska stoppa något i kistan o sen slänga mig i säng! känner på mig att det kanske kan bli lite sent imorgon, men man vet aldrig... bäst att förbereda sig på att det kan bli det...!

Nej, något att äta var det!
God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback