God morgon!

Jag är trött, väldigt trött... blev lite för sent igår, men det är bara att bita ihop och gå o lägga sig tidigare ikväll...

Igår på praktiken lyckades jag fixa, utan att tänka innan, så att jag nästa fredag har jobbat 13 dagar i rad... Bra Frida, jättebra! Jag kommer vara förvirrad och trött hela nästa vecka... På torsdag ska jag iaf gå med sjuksköterskan! Hon sa att hon trodde det skulle bli provtagningar hela dagen! =) det tycker jag om isf!

Nej, nu måste jag byta om så jag komma iväg i tid! Första seminariet idag, så kommer bara vara förmiddag på praktiken! ikväll är det träning också, ska nog vara med om jag känner mig pigg...!

Ha en bra dag!
Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback