Torsdag

Ny dag, nya möjligheter!
Den här dagen kommer bestå av bilkörande! Men det gör mig ingenting!!
Ska först skjutsa upp mormor till Granhed, får sen låna hennes bil när jag åker till Uppsala...
Väl där uppe blir det lunch och kanske lite kikande i affärer... Sen blir det hemfärd och upplockande av mormor på vägen...
Får se när vi kommer hem... Ska tömma min bil på kartonger, var och hämtade alla mina böcker igår... Kartongerna väger bly! Vet inte riktigt hur jag ska lyckas baxa upp dom på vinden utan att smälla av under tiden! Brorsan kanske kan hjälpa mig med det!? Vi får se, annars får jag väl ta en paus mellan varje kartong! =P

Nej, nu ska jag sätta lite fart, byta om o så... Ska strax ge mig iväg!
Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

yes, jag ska plugga i linköping :)

Postat av: sara

jag ska läsa frisör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback