Tjuhu!

Har haft en helg med full fart, så idag är jag lite sliten, börjar känna av det nu...

Gårdagen tog nog ändå priset... Åkte hemifrån 08.30, kom hem 13.05 åkte igen 13.15 och kom hem idag!
Först IKEA med mamma, för att byta sängramen hon hade köpt, så vi var till Linköping och vände... Kom hem, slängde ihop lite packning innan jag for ut till Valla för att spela match... Direkt efter matchen for jag till Flen och plockade upp I innan vi for till Eskilstuna och F... =)

Väl där satt vi och snackade ett par timmar, I och L kom också... Sen gick vi ner på la stada, kollade på Titiyo innan det var dags att gå och kika på Anna Ternheim! Som förövrigt var jäkligt bra! =) Me like!
Hade en kanontrevlig kväll! och förmiddag förstås, eftersom vi sov kvar hos F... En del timmars snack har det blivit!!

Kom tillbaka till Kattne vid 3 snåret, vilket också var den planerade tiden för käk hos mormor... Så for dit direkt, skulle även hjälpa henne koppla in internet, men det vägrade fungera på datorn, så efter en timme av tappert letande efter ett sätt att få det att fungera gav jag upp... Då ringde även M, så bestämde att vi skulle träffas... Blev en del snackande... Strax efter 7 gick bussen, så då blev jag själv...

Har glott på tvn ett par timmar nu och läst lite...
Ska gå och sova nu!

Finalen av Project Runway var ikväll, jag tyckte Korto's kollektion var snyggare än de andres, men inte vann hon, det gjorde Leanne...! Och jaa, det är inte ett program jag hade trott jag ville kolla på, men har nästan sett alla program hela säsongen! Kors i taket! =P

God Natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback