Kan bara bli en bra dag!

Klädproblemet fixades igår med hjälp av M och H...
Så dagens problem är att hinna klippa mig! Men har tänkt trampa iväg vid 10 och leta rätt på någon som har öppet!! Kan bli spännande, men förhoppningsvis är det inga problem...!
När det är åtgärdat är det bara o vänta på att klockan ska gå! =)

Ska höra med lillebror när dom har tänkt komma in och med storebror om vi ska träffas en liten stund innan! =)
Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag! =)

Ros ska inhandlas också, men det fixar man ju på ett kick! =)

Nej, nu ska jag ta tag i den här dagen!
Så allt verkligen blir gjort!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback