Ja jösses ja!

Sämre väder kan man verkligen säga att det har varit! Konstant regn över mig precis hela dagen!
Har varit till Örebro idag... IKEA och Marieberg fick sig ett besök...
Kan i korta ord säga att det har varit full rulle hela dagen...
Kom hem hit tio minuter innan det var dags att åka till träningen... Sen efter träningen var jag bort till mamma igen eftersom min bil stod där... Käkade lite, tömde kärran och sen åkte jag hem hit...
Har varit hemma i drygt 40 minuter...! Värdefull tid! =)

Det är så himla skönt att komma hem efter en sån här dag...!

Det lutade mot att det skulle bli en tur till Uppsala imorgon, men det lutar nu mot att det blir på torsdag...! Åka upp o gå lite på stan och hämta hem broder! =) Kan inte bli annat än mys! =)
Det får bli storstädning här imorgon istället! Ajust, kom på att jag måste springa ner och kolla om tvättstugan är ledig! Bäst o göra det på en gång, så jag inte glömmer bort det!

Träningen idag har gjort att axeln värker och är svullen! Bara att ha tröjan på mig gör ont! Då är det illa! =P

Förresten kom M ner till träningen och överraskade mig! Hade ingen aning om att hon var hemma! Men hon skulle hålla sig här hemma i två veckor! Så jag bara måste umgås en massa med henne! =)

Nej, god natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback