Hubbabubba

Golfen igår gick med blandat resultat... Det gick inte riktigt bra för något av paren... Men det var trevligt iaf, och vädret var på våran sida, för regnade gjorde det bara när vi precis skulle börja putta på sista hålet...
Kvällen såg ut att kunna bli en ensam hemmakväll men det slutade med att jag åkte till F i Etunastad... Käkade, lyssnade på musik, snackade och tog knasiga kort! Det var trevligt, och det var vad jag behövde...

Idag vart förmiddagen rätt lugn, kom hem vid 3-snåret... Var hemma ungefär en timme innan brorsan ringde och undrade om jag ville med på promenad... Så vi gick en sväng, sen åkte jag till mamma och kom precis därifrån... Mat och fylledricka för en del, för min del blev det cola... Har haft huvudvärk hela dagen så kände bara för att ta det lugnt... Men mamma, mormor o Eva gick på det lite mer rejäla drickat...

Får se vad morgondagen har att erbjuda... En sväng till Norrköping med H eventuellt... Annars blir det nog en lugn hemmadag... Kanske med lite städ... Får se vad jag känner för att göra just då...

Nu ska jag gå och sova och mysa lite med katten tror jag nog att det blir också! Den stackarn har inte fått mycket sällskap sen i onsdags... Han var superkelig nu en stund när jag kom hem... Men nu far han mest runt och är överallt...

God natt säger jag nu!

Jag längtar bort, men jag vet inte till vad...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback