Vad jag göra för fel?

Somnade någongång efter 3 i natt... Gick o la mig mellan 12 o halv 1... Bestämde med C att jag skulle möta henne vid tåget idag på morgonen, vid 8... Jag vaknade 10 i 7... Ställer om klockan, så den ska ringa halv 8... Vaknar 20 i 10!! Jag har alltså tvärslocknat och inte hört klockan när den har ringt...! Usch vad jag kände mig dum då!

I övrigt idag har jag umgåtts lite med H och spelat lite golf med brorsan...! Gick ju som det gick... Jag satte iaf en 5 meters putt! =D Då blev jag glad!!

Kom hem för ungefär en halvtimme sen... Ska gå till jobbet om en timme... Jag vill inte gå dit! Hela kroppen värker... Benen är värst... Det är som kramper i, det går knappt att böja och knappt att sträcka på det!! Huvudet värker någe fruktansvärt det med...! Det är sådär på gränsen till att jag skulle kunna bli tokig!!

Usch, nu var mackan påväg upp! Som sagt, kroppen och jag är inte riktigt synkade!!

Nu ska jag slänga mig i duschen!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback