Torsdag...

Slutade strax innan 7 imorse... Gick hem o la mig... Somnade rätt fort... Vaknade till och somnade om några gånger tills klockan ringde vid 3... Trodde verkligen inte att jag skulle kunna sova så länge...

Jobbet i sig gick bra...! Körde först, och var jättepigg, så vi bytte vid 5, då blev jag jättetrött... Då skulle vi nämligen ut på en långkörning...! Men allt gick bra...

När jag hade vaknat käkade jag lite, åkte och inhandlade lite öl till morgondagen och sen for jag och lämnade spegeln som har legat i bilen i x antal dagar... Därefter åkte jag ner till Djulö där C o H var... Sen kom även mamma ner... Hade bara ro att vara där i två timmar innan jag åkte hem...! Sen har jag varit o handlat lite och försöker äta... Men det går verkligen inte... Är inte hungrig och inte smakar det heller... Äter mest för att "äta bör man..."

Ska börja göra mig klar för nattens jobb...!
Har hällt i mig typ 1,5 liter vätska på lika lång tid...! Gissa om jag var törstig när jag började! =P

Ha en bra kväll o sov så gott!
Längtar lite till imorgon när jag o Agnes knäcker första ölen!! Är så sugen! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback