Tjihuuu

Nu är jag ledig! Och som jag har sovit!! Måste ha varit ett riktigt sovarväder!? Jag är inte ens medveten om att jag har stängt av telefonen! Kan bli spännande att gå o lägga sig ikväll o försöka sova!!
Jag har verkligen vänt på dygnet!! Första nätterna blev jag trött vid 4-snåret... Dom sista två nätterna var jag trott fram till 12, sen hur pigg som helst... Igår hade jag jättesvårt att sova, somnade inte och vaknade efter några timmar och kunde inte somna om på en bra stund... Idag har jag istället sovit som en stock, när jag går av och ska gå upp tidigt...!
Men, men så kan det bli!

Nehej!

Jag har inte riktigt någon ro i kroppen, men samtidigt är jag trött...
Ska nog bytra om och sen bära ner lite kartonger i bilen och brumma bort med dom! Så jag kan få lite överblick på den här lägenheten igen! Nu är det kartonger överallt... Visserligen vet jag vilka som är packade, men dom behöver flyttas på ändå!! Kan iaf ta dom jag orkar bära! (a) Dom andra får stå tills brorsan vill hjälpa mig med dom! =)
När jag har lämnat första kartongerna ska jag först sopa ur lokalen och sen hämta nya kartonger som mamma tagit med hem...! Sen ska jag börja packa skrivbordet!! Det kan ta tid!
Räkningarna också jaa, dom hade jag ju nästan lyckats glömma!
Dom tar vi först!

Heeeeeeeeeeeej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback