The magic of the beat

Jag plockar o plockar och plockar lite till... Poppar musik gör jag självklart också! DJ Bobo! =)
Nu håller jag på o packar om böckerna, i lite mindre kartonger för att jag ska orka bära dom själv! Utan att behöva vila mellan varje kartong! Det fick jag lov att göra när jag skulle bära upp dom, sen har dom stått här i lägenheten ett bra tag utan att ha flyttat sig! Därför packas dom om och bärs upp på vinden! Passar samtidigt på att skriva upp vad jag egentligen har för böcker! För det vet jag ju faktiskt inte... Har hittat några som jag bara måste ha kvar här nere, för det är dom som ska läsas först! =)
Kalle Anka-pocket ges till Tarzan!

Kort paus med lite vätskeintag! För det är väldigt varmt här inne!!
Nu ska det sättas fart igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback