Stillhet

Lugnet har lagt sig här! Efter att ha farit runt som en dåre har jag nu satt mig här för att göra ingenting!!
Jag är trött, väldigt trött! Jag skulle säkert kunna somna där jag sitter...

Jag har varit o köpt en ny tvättkorg! Tjihu, roligaste inköpet på länge! Men vad gör man inte när tvättkorgen bara hänger kvar i ena änden och är på väg att lossna även i den kanten?! Nu har jag en blå i plast, jäklar i havet vad katten får jobba för att ha sönder den! =P

Undrar om jag ska bädda i ordning sängen (risk för en powernap), diska, tvätta fönstrena eller packa någon kartong...
Har svårt att bestämma mig!
Så därför sitter jag bara här o glor!

Undrar om jag skulle kunna sova i natt om jag sover en timme nu?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback