Spännande!

Gick bra o jobba natten som var...!
Rätt tidigt på kvällen lyckades vi gå av på fel våning när vi skulle till en gubbe... Körde in nyckel och stod där och försökte låsa upp i närmare 5 minuter... Tjejen jag gick med började med att trycka och buffa på dörren... När hon lagom bestämde sig för att vi nog skulle åka och hämta lite låsolja hörde vi en kvinnoröst på andra sidan dörren... Då slog det oss att vi var på fel dörr... Kvinnan i fråga öppnade dörren för att kolla vilka vi var... Så vi förklarade läget och bad om ursäkt... Kvinna visade sig vara Suzanne Ernrup... Så nu vet vi vart hon bor iaf...! =P
Fram till morgonkvisten gick allt bra... När vi var ute på en långkörning såg vi en tjej o en kille som var ute o gick, på en landsväg mitt i skogen... Jaja, dom får väl gå där tänkte vi... Men när vi var på väg tillbaka till stan gick dom fortfarande där, så vi bestämde oss för att stanna o plocka upp dom... Tyckte lite synd om dom för det var ungefär 2 mil kvar till Kattne när vi stannade... Skjutsade iaf in dom till stan... Det visade sig att tjejen var en syster till en som jobbar i patrullen... Världen är bra liten ibland...! =) Efter det var det bara sista besöken kvar att göra innan man fick gå hem...

Väl hemma somnade jag rätt fort, satte klockan på 12... Men låg kvar och drog mig en stund... Plockade undan lite här hemma... Sen for jag o Agnes till Norrköping... Tanken var egentligen att vi skulle träffas och dricka lite öl och bada! Men nu blev det en trevlig tripp till Norrköping istället... Kom hem vid 9 snåret... Hade en rolig dag...

Väl hemma ringde mamma o bjöd över mig på mat... Så kom hem för ungefär en halvtimme sen... Har burit ner golfbagen och gått igenom den tills imorgon...! Jag har fått en klubba av brorsan, typ förra året och hade inte tagit av plasten på den än, så det blir till att inviga den imorgon! =)

Nu ska jag slänga mig i säng, innan det slår över så att jag tror att jag ska va vaken hela natten... Det gör det i vanliga fall strax efter 12... Så det är lite brådis nu om jag vill sova något! =)

Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback