Snart dags!

Idag blev allting klart med papper o sånt till flytten! Allt är påskrivet som det ska! =)
Finally!

Har bara sovit fem timmar idag, inte mycket att hänga i julgranen!
Bytte med M så att jag jobbar imorgon också, o är ledig nästa fredag... Sen ringde dom från samordningen idag och frågade om lördag, så sa ja till det med! Så sammanlagt kommer det bli sex nätter i rad!! Men det har ingen dött av tidigare!
Efter dom nätterna är jag ledig tre och sen jobbar jag två igen... Därefter är jag ledig tre nätter o sen jobbar jag mina tre sista nätter!

Nej, nu ska jag göra i ordning det sista innan det är dags att gå dit!!
Ha en trevlig kväll! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback