Positivt!

Ny, fräsch och positiv energi strömmar i kroppen på mig! Känner att det riktigt sprudlar! =)

Telefonen har gått varm här sen klockan 10!
Efter en del pusslande blir det utflytt härifrån den 15/8!!
Kommer flytta in den 1/9!
Två veckor där jag inte kommer bo någonstans! Haha, jodå det kommer jag!
Jag har blivit erbjuden att bo hos mamma under tiden!
Samtidigt har kusinen ringt och talat om att hon har ett kontor på 80 kvm som står tomt, där kunde jag få ställa alla mina grejer om jag ville! Och även bo om det fanns el, men det var hon inte säker på... Men det visar sig! Ringer henne imorgon och ber om nyckeln! =)

Så jäkla gött!!
Att inte bo i lägenhet under två veckor gör mig ingenting!!
Jag är bara jäkligt glad för att jag kan flytta, och att jag får göra det tidigare! =D

Imorgon ska vi till Ydewalls igen!

Nu ska jag packa lite! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback