Ovett

Ingenting vettigt gjort här än... Och förmodligen blir det inget vettigt gjort heller...
Jag har ätit lite mackor till ääh, frukost?! Inte vet jag vad man ska kalla det när man äter första gången efter fyra... Eller, egentligen åt jag vid halv 7 imorse också... Frukost gånger två?! Äsch skit samma! Är inte hungrig, så att sätta igång och laga mat känns inte riktigt aktuellt...! Kanske senare, kanske inte alls...
Jag funderar på att dra på mig lite varmare kläder än dom shorts jag har på mig och ge mig ut på en promenad... Strosa runt och bara vara... Passa på att gå o titta på lokalen där jag ska förvara mina grejer, och kanske bo, innan jag kommer in i nya lägenheten!

När jag kom hem i morse hade katten lekt med ett garnnystan, tänk dig att någon sätter upp en tråd genom hela lägenheten huller om buller, kors och tvärs... Inte liggandes på golvet utan två decimeter upp... Bara att ta sig ut i köket var intressant... När jag sedan skulle ta mig fram till sängen blev det ännu mer spänning! Det gäller att lyfta på fötterna och inte snava så man landar på näsan i någon kartong, eller för all del på golvet, det gör nog så ont! Men fram kom jag till slut, däremot ville inte katten att jag skulle rulla ihop nystanet igen, han hängde i tråden och vägrade släppa, så efter några minuters krig gav jag upp och gick o la mig!

Och som jag har sovit, som en klubbad säl... När klockan ringde vid 4 var jag inte vaken men inte heller sovande! Jaa, det är inte många som fattar vad jag menar... Iaf vaknade jag lätt och var pigg, så pallrade mig ur sängen och flög på det där garnnystanet igen för att försöka befria lägenheten från den livsfarligt utbredda fällan!

17.50, tre timmar kvar tills man är på väg till jobbet! Kul att se det så va!? Inte direkt, men det är ju bara sanningen!

Nu tror jag en flugga attackarade katten, han gjorde en rivstart i hallen, men kom ingenstans... Nu är han i köket och härjar...! Han älskar flugor! Roliga att jaga om inte annat!

Nehej, promenad eller sitta inne?!

Joggingrundan som jag funderade över i natt blir inte av idag... Kanske imorgon, kanske i övermorgon eller inte alls... Måste man vara duktig?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback