Onsdag

Dagen idag har bestått av rätt mycket sömn, nej inte så jättemycket egentligen... Men sov lite längre... Sen gjorde jag inte så mycket innan H ringde o kom över...! Vi bestämde oss för att åka till Läppe... Så iväg for vi... Sola och bada, somnade gjorde vi också! Riktigt skönt, för det var inte sådär stekande varmt som det har varit senaste dagarna...! =)

Kom hem och gjorde lite mat... Sen har jag suttit här, laddat upp lite bilder o så på fb...

Jag tror jag ska hoppa in i duschen nu och sen plocka i ordning lite här innan det är dags att börja sommarjobbet! Första riktiga natten i natt!
Borde kanske försöka duscha katten? Då kanske han inte skulle håra så mycket som han gör?! Aja, det hinner jag fundera på, för ikväll blir det inte!


Jag glömde publicera... Nu har jag iaf duschat... Ska göra i ordning det som ska med i natt... Sen får vi se hur mycket tid det blir kvar! =)

Ha en bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback