Nu är det snart dags!

Japp, börjar bli dags för att trampa iväg mot jobbet...!
Orkar inte lämna grejerna som jag ska lämna idag... Kläder till mamma o Puttes kortetui... Det får vänta tills imorgon!

Har packat två kartonger, skruvet ner två hyllor... Det är iaf lite, bättre än ingenting!
Jag tror att jag packar bilen imorgon och kör bort till kontoret och sopar ur där och lastar in grejerna... Då är det igång sen... Jag ska bara ha något att sopa med! =P Kanske kan låna husets? Haha, det visar sig! Jag kanske är halvdöd imorgon, och då tänker jag minsann inte anstränga mig mer än nödvändigt!!

Den där joggingrundan som jag ska ha tagit mig ut på sen i torsdags har inte blivit av, och ärligt talat så skiter jag i det!! Jag har varken haft lust eller energi till att göra det! Det är ju faktiskt träning på tisdag... och då ska jag ju träna, om jag inte ligger helt däckad! Men det tror jag inte, träning är ju alltid skoj! Det är bara träning eller joggingrunda som finns som alternativ på tisdag kväll! Ingenting annat!! Måste träna!

Nej, nu ska jag göra mig klar med det sista och sen ge mig iväg!
Men ääh, sov så gott! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback