Kväller!

Det är väl egentligen dags för sängen!
Känns att jag har varit vaken dom timmar jag faktiskt har varit vaken! Den där timmen mitt på dagen gjorde inte så mycket mot den här tröttheten!

Har lyckats göra något med låret på träningen! Det värker som bara sjutton i det... Kunde inte springa på slutet... Bara att komma emot något gör jätteont! Vet i sjutton vad det kan vara och vad det kan bero på! Plötsligt gjorde det bara ont...

Har varit och ätit hos mamma sen, efter träningen, tillsammans med brorsan, T och mormor... Kom hem för någon timme sedan!

Ska leta reda på lite liniment och sen ta med mig boken och slänga mig i säng! Vet inte om jag orkar läsa överhuvudtaget, men kanske...! Det visar sig!

Nu säger jag iaf godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback