Jösses! Vilket snille!

När jag vaknade, för drygt en och en halv timme sedan, slog det mig att jag borde ha räknat fel...
Efter en viss förvirring slår det mig att jag inte alls har två nätter kvar, utan tre... Jag kommer inte jobba sex nätter i rad, utan sju... Vad får man för det?

Trött som ett as kommer jag vara! M säger att man har kommit ikapp o är pigg efter 1, 1½ dygn! Don't think so! Den dagen jag vänder tillbaka sju dygn av vaken natt och sovande dag till normal dygnsrytm på ett dygn blir jag glad! Så enkelt är det faktiskt inte!!

Lite att äta och sen packa lite kanske?!
Kan väl låta som en bra idé!
Iaf det där med äta! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback