Jaha

Idag är jag trött!! kom i säng ungefär kvart över 7 imorse... Har inte sovit särskilt bra, en aning orolig... Har bla drömt att jag krockade med bilen, blev opererad och fick gå på kryckor så att jag inte hade möjlighet att flytta... Jag kunde inte ens ta mig upp till lägenheten... Jag kunde inte ta mig någonstans över huvudtaget! Usch, det var lite panikkänsla när jag vaknade vid 12... Trodde att jag skulle gå upp då, så när jag kollade klockan fick jag tvinga mig till att inte gå upp... Lyckades somna om, då drömde jag att jag satt i rullstol istället... Så jag vaknade en stund senare med lite mer panik...
Gick upp strax innan halv 5...

Käkade o sen har jag varit till Flen o hämtat mamma och lite grejer till brorsan, sedan varit o lämnat dom... Så har precis kommit hem... Känner mig konstig i kroppen! Det värker och kryper i nästan alla muskler... Huvudet är tungt...
Ska hälla i mig vätska o se om det kan hjälpa något... Försöka fixa i ordning något att äta också!

Jag är sugen på öl, men det går verkligen inte för sig! På onsdag kan jag dricka öl, men då lär jag väl vara så trött att jag somnar innan jag ens har kommit på tanken!

Nej, vätska va det! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback