Jag tar mig en funderare...

Jag tar mig en cola och fortsätter fundera...
Mormor ringde vid sju och sa åt mig att komma ner till henne... Så gick ner o fick lite kvällsfika... Var där i två timmar och samtalet var inte av den lättare sorten! Men jag hoppas det känns bättre för oss båda nu efteråt!
Viktiga saker som har diskuterats! Skönt att höra någon annans synpunkt ibland!

Jag sitter iaf här pigg som en lärka!
Nej, huvudet är lite mosigt, men i övrigt är jag pigg!
Skulle kunna jobba i natt med utan problem!

Känner lite för att gå en sväng och sen sätta mig på mitt ställe...
Men nej, jag struntar i det... sitter här istället och lyssnar på lite musik...
Ska kanske avlägsna lite tankar med att packa någon kartong eller liknande?!

Borde egentligen gå o försöka sova! 07.00 imorgon har jag tvättstugan! Vem tror att jag kommer upp då?! Inte jag!!

Nehej, upp med volymen och sen packa lite!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback