Huabua!

Ska snart iväg till jobbet igen!!
Jag vill faktiskt vara lite ledig!
Jobbar visserligen med en av dom bästa, så ska inte klaga!
Natten som var hade vi ett väldigt givande samtal om relationer och val... Vi pratade bort en av pauserna inne på huset... Fast vi var inte inne på huset utan vi satt i bilen utanför hos en tant och pratade och pratade... Jag tycker om henne, hon är hur snäll som helst...! =)

Imorgonbitti går jag av... Men sen går jag på igen på tisdag... Men som tur är så är det bara en enkelnatt... Sen jobbar jag igen på söndag! Då kanske jag får köra med C om vi har lite tur! Skulle vara roligt! =D
Ska iaf bli skönt att få va ledig dom dagarna!

Nehej, nu måste jag sätta fart! Klockarn har sprungit iväg för mig!!
Sov gott!!
Det skulle jag vilja göra!! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback