Fredag alltså?!

Ena dagen kan jag inte sova, andra dagen kan jag inte vakna! Konstigt det där!! Men nu är jag iaf tillbaka i normal dygnsrytm... Imorgon går jag på o jobbar igen...

Har hållt igång här och packat i ungefär fem timmar nu! Känns inte som jag kommer någonstans alls...Energin börjar ta slut! Skulle vilja köra bort grejerna, men har lånat bort bilen... Så får vackert vänta med det...

Funderar istället på att låna mammas bil och cykla till skogen för lite blåbär! Känner att jag behöver komma ut, eller framförallt göra något annat än trampa runt här bland alla kartonger...

Ska nog ta något att äta! Smarta jag har packat ner skafferiet och alla kryddor! Det blir intressant att laga mat då! =P
Sen blir det nog cykeln och skogen!

Någon som vill ha lite blåbär?!
Först till kvarn!
=P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback