=)

Har suttit o tittat på lägenheter... Först om det fanns några lediga hyreslägenheter här i stan... Sen kollade jag på om det fanns några till salu som man kunde bli sugen på... Det finns en här på Norr som är jättefin, och den har legat ute en månad nu tror jag det är...
För skoj skull tittade jag om det fanns någon att köpa i Eskilstuna... Hittade en jättefin, så det är nästan så man har lust att flytta dit!! Den hade uteplats och lite gräs och jaa, den var fin! Jättefin! Har bett mamma om ett utlåtande! =P Får väl se vad hon säger om dom...
Att köpa lägenhet som student kanske inte är det smartaste?!

Aja, nu ska jag iaf gå o sova!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback