Congrats

Grattis farsgubben! =)

Sitter här och väntar på att klockan ska gå...! Bilen är tömd på alla grejer och snart packad med mina grejer... Vi ska till pappa och sen till Nyköping och spela golf... Ska först hämta P o T... Sen ska vi leta rätt på K, vet inte riktigt hur vi ska hitta dit, men det går säkert...! Sen ska vi även plocka upp farfar... Så det ska bli spännande o se hur mycket man kan trycka in i bilen... Två golfbagar är nog vad man får plats med, sen ska vi ha en varsin vagn med oss också! Kan bli intressant...! Får kanske åka o lämna lite grejer hos farmor o farfar innan vi hämtar farfar... Får se hur fullt det blir...

Kommer säkert bli en trevlig dag och kväll... Dock har jag en tendens till huvudvärk... Bara den inte slår till ordentligt... Då blir det jobbigt...!

Ska jobba imorgon igen... Så det blir hemåk från pappa tidigt imorgon så jag hinner hem o sova...!

Nej, nu ska jag bära ner grejerna i bilen... Och fixa lite innan jag far bort till mamma...
Ha en bra lördag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback