Väntar o väntar lite till

Jag väntar på svar från folk... men många verkar ha svårt att svara?! vet iofs inte vad dom gör, så då får man gå o vänta... o vänta verkar vara något jag är bra på...

Nej, jag ska inte klaga!

Har haft venprovtagning samt injektioner idag på eftermiddagen... det var helt klart den här kursens roligaste händelse!  Har nog inte ens med kursen att göra! =P Imorgon får vi ut hemtentan... samtidigt som vi gör den ska vi göra ett grupparbete också... tur att vi fick vara i en grupp, vi från Katrineholm... då behöver vi faktiskt inte åka till Eskilstuna som vi har fått göra tidigare gånger... skönt att få slippa det någon gång iaf!  =)

Träningen igår gick bra... förutom att E sköt sönder glasögonen! haha, det kan bli galet ibland... C fixade iaf ihop dom åt mig... såg inte så mycket, men som sagt blev det ordnat! E ringde idag o frågade hur det var med mig o om glasögonen var hela! ska nog gå ner o få dom raka imorgon... se om dom bara kan hjälpa mig att böja till dom! =)

Imorgon ska jag o C ner o simma innan jag ska till skolan... så ska hämta henne vid 6... får gå o lägga mig tidigt, så jag kommer upp! =) men va skönt det ska bli.. då är man verkligen igång när man kommer till skolan, inte sådär seg som är annars... slutar tidigt imorgon, så då blir det raka vägen hem... ska nog gå en sväng till mormor också, har inte varit där på ett tag nu! ska nog åka upp till onoff o fråga när jag får tillbaka mitt modem... behöver verkligen ha det! mer än halva den här kursen ligger på nätet, så det är lite halvjobbigt att behöva gå till mamma nästan varje dag... =)

 Gaah vad jag vill åka till Österrike... jag hoppas verkligen att jag kommer få va ledig/skjuta upp en vecka... skulle nästan kunna göra vad som helst för det! =) Hoppas hon svarar snart, så jag får veta! =)

Nehej, ska man pallra sig iväg hemåt kanske? kan väl låta som en bra idé! har ingen lust alls att laga mat idag, men det är väl bara o göra det ändå! ska nog ge mig ut på en promenad också... sen, senare ikväll, ska jag åka o hämta mamma från jobbet... hpon ringde o frågade om jag kunde göra det, o eftersom jag inte har något jag ska göra så är det klart jag kan det! =) kom på att det kanske är någon sport nu?! eller vid halv 7?! det måste jag kolla upp!

Ha det!
Heejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback