Ska snart gå hem till mig...

Ja, eftersom mitt modem fortfarande inte är tillbaka från servicen så får jag gå till mamma... men det börjar bli dags att gå hem... Mamma kommer snart hem...

Idag har jag pluggat tillsammans med C på biblioteket... Sen tänkte vi åka ner o ta en simtur, men det var stängt idag... så vi får ta det en annan dag... Om jag kommer upp sådär tidigt på torsdag kanske?! =)

Annars har det varit rätt lugnt var o tränade med Flen igår... Har träningsvärk idag! tänker inte kommentera träningen eller något runt omkring... ska komma på vad jag vill först... eller, det vet jag ju egentligen, att vi i Valla ska få fram en tränare! Hoppas att Eva vill ta det efter morgondagens träning!

Hotellet i Österrike, som jag kanske får bo på tillsammans med de andra... om det nu blir en resa för min del!? =)
Bad Hofgastein

Nej, nu ska jag gå hem!
Byeee

Innan jag gör något som jag inte vill... För sent!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback