Måndag

Ny vecka, tentavecka...
Sitter på biblioteket, men ska precis till att gå hem... har varit här sen 10, så börjar bli trött i huvudet... har dock inte kommit så långt... klar med två frågor, av 17... så borde egentligen sitta kvar... men ska hem o käka o sen fortsätta hemma tänkte jag... har sparat ner alla grejer jag tror att jag behöver, iaf som det ser ut just nu... så jag kan iaf göra dom närmsta frågorna... =)
Ska springa förbi hos mamma på vägen hem o skriva av ett recept, i fall jag får för mig att baka sen! =) ska hämta bilen också, och ringa till pappa o kolla om jag kan komma ut med bilen nu i veckan, eller om vi ska ta det i helgen... skulle ha gjort det igår hade jag tänkt, men fick inte tag på honom... o har inte så stor lust att åka dit o upptäcka att dom inte är hemma så det bara är o åka hem igen... så roligt är det faktiskt inte...

Imorgon blir det dejt med gruppen här... jag o Ida har bestämt att vi ska va här vid 9... så ska möta henne vid tåget när hon kommer! =) så får vi se vad dom andra tycker... måste ju ta tag i det nu, ska va klara o kunna redovisa i 20 minuter på fredag! kan bli intressant o se hur det ska gå! =P

Nej, nu ska jag stänga ner här... bara jag kvar i den här salen... folk kommer o går hela tiden, sitter någon timme innan dom kilar iväg igen... =) himla skönt o sitta här, helt tyst... eller, jag lyssnar på lite bra pluggmusik, men det springer inte förbi massa folk hela tiden som jag måste titta på! =P

Promenad sen också kanske?! får se hur det blir med alla andra saker jag tänker att jag ska göra idag...
Hejp!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback