15 januari 2009

Sitter hos mamma eftersom mitt modem fortfarande inte har blivit lagat... Hoppas på att kunna få tillbaka det snart! man är lagom strandsatt nu, lärarna tycker att vi ska använda internet och leta efter artiklar och kolla olika hemsidor som är bra till kursen... så det kommer väl sluta med att jag sitter här hela dagarna istället för att vara hemma!

Men det är inte så mycket att göra, bara gilla läget!

Skulle egentligen ha varit i skolan idag, men det var något fel med tågen, så vi skulle få åka buss... vilket skulle innebär att vi skulle komma jätte sent eftersom bussen var 40 minuter sen... så vi bestämde oss för att stanna hemma idag... först tänkte jag att vi kunde ha åkt dit nu till eftermiddagen, men känns lite dumt eftersom vi ska sluta vid 3... Jag är inte så sugen på att åka dit för 2 timmars föreläsning! så jag hamnade här istället!

Kanske ska träffa Larsson lite senare för att underhålla oss, eller det är hon som får underhålla mig... Tycker bara att det mesta är tråkigt just nu, så vill inte sitta hemma... vet inte vad jag ska hitta på, så då är det bättre att vara någon annanstans ett par timmar! kanske ska lira Wii eller GuitarHero? vi får se hur det blir med det... ska iaf ta en lång promenad...

Sen i söndags har det inte hänt så mycket... ny kurs, medicinsk mikrobiologi och vårdhygien, inte alls vad jag hade räknat med och, hmm, väldigt tråkigt! föreläsaren är en sådan som står helt still, pratar i samma ton hela tiden och hur långsamt som helst! Inte har jag fått böckerna heller, så kan inte göra så mycket än... o inte har vi fått några uppgifter, så det gör inte så mycket... ska göra ett grupparbete och en hemtenta, men vad vi ska skriva om får vi reda på nästa vecka, tisdag respektive torsdag...

Vi kanske har en tränare på gång till fotbollen, om vi har tur! tänkte att jag skulle kolla med Eva bara för sakens skull, o hon blev intresserad... så hon skulle hänga med ut på träningen på tisdag... Men jag ska nog träna med Flen på söndag iaf... Då har jag fått in en fot där i fall det inte löser sig! Måste ju ta tag i det där nu, i fall Eva inte vill... för jag vill ju fortsätta med fotbollen! Allra helst i Valla!

Nehej, jag kanske ska gå hem o fixa något att äta? börjar bli väldigt hungrig! har funderat på stuvade makaroner hela veckan, men har inte haft tid och ork att göra det... men det har jag ju idag! tid iaf! =) annars får det bli matlådan som jag skulle ha ätit i skolan?! får se vad jag känner för när jag kommer hem! Jag har ju iaf en mikro nu! ^^ men man är kvar i det där tänkandet att man måste planera varje dag, att man inte får glömma plocka fram mat och bröd! men det är nog en bra grej att va fast i! =) Jag måste iaf och handla, så det blir steg 1...

Ha det bra!

ps. kommer nog ändra färger o sånt här några gånger innan jag hittar något jag tycker om! =)

På återhörande!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback