11 Januari 2009

Ytterligare en vecka har gått på det nya året...

En vecka innehållande mycket plugg, hade nämligen tenta i fredags...
Annars har jag inte gjort så jätte mycket... tränade i tisdags... onsdagen var det plugg med Malin från 10 till 7, med lunchpaus på stan med brorsan och Carro... tosdagen hade all energi tagit slut kändes det som, försökte plugga, men somnade på soffan... lyckades iaf ta mig igenom alla grejer en gång innan jag gav upp... blev fotboll på kvällen med Carro, Micke o Putte...

I fredags var det dags för tentan, kvällstenta var det, så den började 14.30... så sov lite längre o sen läste jag igenom några anteckningar innan det var dags att åka... Tentan kändes bra, tyckte den kändes lätt, jämfört med vad jag trodde att den skulle vara... När vi var färdiga åkte vi raka vägen hem, åt och sen blev det fotboll...

Efter fotbollen blev det käk med Putte, Sofie, Moqvist och My... trevligt =)
Igår åkte P hem och jag gick till mamma för att fixa lite inför nästa kurs... sen blev det bandy och efter det Vingåker... Dejt med My, Carro, Sofie o Malin... =) Det var trevligt, enda tills vi (läs Malin) skulle fixa popcorn... det slutade med att vi fick leka rökdykare och vädra hela lägenheten... på något sätt lyckades popcorna bli alldeles svarta... det stinker om kläderna idag! Annars var det rätt lugnt tycker jag... spelade lite spel o sjöng! =)

Idag har jag inte gjort mer än varit i etuna o hämtat mamma... sen bara tagit det lugnt... ska nog snart gå hem till mig... ska försöka hitta schemat till nya kursen först, så jag vet när jag börjar!

Pappa ringde idag! han frågade om jag vill hänga med till Österrike o påsk för att åka skidor! =) klart jag vill det, beror bara på om jag kan fixa det med praktiken... om man kan jobba ihop dom timmarna dom övriga veckorna! =) ska höra mig för om det! =)

Ha det bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback