Sisådär några dagar senare!

Fick ingen tid då i tisdags när jag började ringa till vårdcentralen... Men ringde igen i onsdags, så då fick jag komma på en gång istället! Väl där blev jag inte mycket klokare, fick istället lov att ringa till Ortophysio för att få tid där hos en sjukgymnast... Ringde direkt när jag kom hem och fick bli intryck på torsdagen eftersom jag åker till Paris nästa vecka...

Så igår var jag där, men då var inte sjukgymnasten där... Så fick en ny tid idag... Och idag var även han där!
Han gjorde lite undersökningar och sa att det såg ut att vara en inflammation i främre muskelfästet vid höften... Fick lite olika övningar att göra... Men nu har jag ont, väldigt ont...

Cyklade till mormor förut, men hon var inte hemma... Då tog jag vägen förbi mamma hem, tänkte låna hennes tv och kolla på lite friidrott, men då är det inget förmiddagspass... Så vad ska jag hitta på nu!?

Borde ta tag i disken och plocka undan här, men jag orkar verkligen inte... Får försöka samla ihop lite krafter och göra det... Känns ju bra efteråt...!

Ikväll ser det ut som att jag kommer hamna hos Sophie, dom ska grilla och ha lite trevligt... Så åker nog ut dit... Får se..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback