Myggbiten och blåbärsfingrar

Dagen har inte riktigt sett ut som jag hade tänkt...
Pga väldigt lite sömn! Svårt att somna och underhållning från Sophie... Sov kanske 1½ - 2 timmar, sen ringde klockan... Trampade iväg och käkade lite frukost med vikarierna som hade jobbat natten! Sen hem och sov igen, gick upp vid halv två... Välbehövlig sömn!
Det där med att jag hade vänt tillbaka dygsrytmen var inte alls sant! Hade det varit det hade jag somnat direkt när jag gick o la mig igår! Men icke!

Struntade helt i fotboll, trots solen som har visat sig hela dagen... Det blev istället en sväng till skogen och 1½ liter blåbär... H ska baka på dom har hon sagt! =)

Kom hem och sen har jag inte gjort något alls... Pratat med Sophie förstås! Hon agerar matchmaker... Hon snacka om att hon ska byta patrull så vi kör tillsammans i natt, så kan vi åka o hälsa på en E...!? Kan bli intressant natt det här!! Hon är inte klok på en fläck!!

Aja, natten slutar som den slutar!

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och få bort alla spår av blåbär som har lyckats färga av sig på hela armarna!
Ha en trevlig kväll! Alla ni som ska va hemma och alla ni som ska ut och röja!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback