Här har det varit full fart

I måndags kom pappa in och hjälpte mig flytta, brorsan hjälpte också till... Det gick snabbt och smidigt...
Tisdagen bestod av städning av badrummet...
Onsdagen bestod av packning av det sista i köket och städning av spis och sånt...
Torsdagen kom mamma o hjälpte mig städa, så då blev allting klart! Tömde det sista på vinden också...
I fredags lämnade jag ifrån mig nyckeln! Himla skönt!

Har även hunnit med en del fotboll... Träning i tisdags, match borta mot Kaik i onsdags... Slutade med en förlust på 7-0... 6-0 i halvlek... Asdålig första gjorde vi... Torsdag var det träning igen... och igår, lördag, var det match igen... Mot Åker denna gång, serieledarna som är obesegrade... Matchen slutade 7-2... Vi tog ledningen efter tre minuter, sen gjorde dom 1-1 efter ytterligare tre minuter... Efter en stund gör vi 1-2... Sen tog dom tag i spelet och rullade in 2-2, 3-2, 4-2 och 5-2 på ungefär en kvart... I andra gjorde dom två mål... Inte så mycket att säga mer än att jag nog inte borde ha stått... Ljumsken är paj, den funkar inte riktigt som den ska... Märktes så himla tydligt, kom liksom inte riktigt ner på backen lika fort och framförallt klarade jag inte av skjuta ifrån när jag slängde mig! Bollar som jag annars aldrig har problem med missade jag... Inte alls bra... Men nu är det iaf fotbollsledigt till på tisdag då det är träning igen...

Kom hem vid 5-snåret igår... gjorde inte många knop alls... Käkade och slappade...
Hade lite svårt att somna eftersom ljumsken gjorde så ont, men slocknade efter någon timme... Sen väckte katten mig genom att leka med ett par strumpor... Det var väldigt mörkt då, så gissar att klockan inte var så mycket...! Gick upp sent idag... Kände att det nog kunde vara bra för kroppen att verkligen få vila...

Ska åka till Vingåker om ett par timmar och kolla på fotboll tillsammans med H... Dom möter Kaik... I övrigt idag spelar DFK Värmbol 2 hemma just nu... 17.00 spelar Värmbols herrar hemma och samtidigt spelar även Gropptorp mot Kvicksund...

Nej, nu tror jag nog att jag ska försöka skramla fram kaffebryggaren och ta mig en kopp kaffe!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback