En liten katt kan ta stooor plats!

I morse när jag vaknade insåg jag vacker att katten hade tagit hela täcket och ungefär hela sängen!Han låg där sååå nöjd och vägrade flytta på sig! Spelade ingen roll att jag nästan rullade över honom där ett tag innan jag fattade att han låg där! Peta på honom, försökte flytta honom och med alla någorlunda snälla knep få honom att flytta på sig så jag kunde få tag på den svala sidan av sängen... Men icke, han låg bara där och kurrade ännu mer! Slutade med att jag la täcket på honom för att han skulle gå för att det blev för varmt, men det sket han också i! Efter säkert en timmes "bråk" gick han... Då skulle jag egentligen redan ha gått upp... Men låg kvar en stund bara för att! =P

Sen har jag inte gjort många knop! Ska iväg till mormor nu och äta... Småplock skulle jag visst få! =)

Ikväll ska vi ha någon slags femkamp med laget och herrarna... Vill egentligen inte vara med över huvudtaget, men åker väl ner en stund iaf... Ska iväg o jobba i natt, så kan bara vara med någon timme... och det kan jag väl bjuda på...

Nej, nu är det matdags!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback