Det är väl själva...

Jag tror bannemej att bägaren är överfull nu...

Jag är snuskigt trött... Har ont i hela kroppen, småskador som stukade fingrar blir inte bättre utan snarare värre... Får ondare och ondare... Har lyckats översträcka armbågen hur många gånger som helst senaste veckorna och det gör att den stukade handen inte blir bättre... Känns som någon nerv lr någe ligger i kläm för har ett konstant pirr och domningar i fingrarna... Till det har jag lyckats sträcka mig i ljumskarna och tar jag i minsta lilla för mycket när jag skjuter iväg en boll så gör det ont... Har ont i båda knäna också...

Att jag sen mår illa och har en härlig stressmage på det gör att det känns ännu roligare...! Igår kändes det bra! Idag vet jag inte hur jag ska hinna bli klar med tentan som ska in på måndag!

Huvudvärken är liksom lite pricken över i:t!

Är det såhär det känns när kroppen skriker NEJ?!

Samvetet är inte heller bra! Jag vill bara gömma mig hos den jag känner mig tryggast hos... Men, det hinner jag inte! Det får jag göra en annan gång! För nu är det bara o skita i vad kroppen säger och köra på! Seeeeen, sen får jag vila! Och som jag längtar!

En sak är iaf säker! Det är att jag kan mejla chefen o säga att "nej, jag börjar inte min inskolning en dag tidigare"!! Gör jag det kommer jag förmodligen inte ens palla sommaren...

Jag ger upp, tar två alvedon, en ipren och lite samarin och går o lägger mig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback