Det går bra nu!

Som säkert alla vet är min bil ett riktigt måndagsexemplar! I lördags stannade den igen! Denna gången i Flen när jag var på väg till Etuna! Succé! Mer eller mindre helt död! Det hela slutade med att jag o pappa bogserade den till bildoktor-Kent mellan Bettna och Broby igår, i mörker! Och utan ström i bilen blir det både kallt och väääldigt mörkt! Varningsblinkers är onödigt att ha när man knappt syns liksom! ;) Hur som helst överlevde vi bogseringen! Får se vad han bestämmer sig för att det är för fel, för det är inte likadant som alla andra gånger den inte vill starta...

Till på köpet gav datorn upp igårkväll! Men eftersom jag har världens bästa Mormor så har jag fått låna hem hennes, så jag kan leva normalt! ;) Snacka om att man är beroende av dator! Galet är det sannerligen!

Igår var det farsdag! Det firades med sopplunch hos Farmor o Farfar, tillsammans med nästan hela släkten! :) Därefter bogserades bilen, men det var ju inte så skoj! Men sen åkte större delen av släkten in till Duveholmshallen där Emil o Kalle skulle lira handboll, match mot Miffe stod på schemat! Efter tio min hade inte gästerna gjort mål än! Kan ju säga att det blev utklassning! Fick även sällskap av Carro där nere i hallen! Hann även med att träffa Mormor och Malin på kvällen!

Det jag inte hann, och inte heller hade möjlighet att göra men verkligen ville, var att åka ut till Morfar och tända ljus! Men, jag tände ljus här hemma, för hans del, och tänkte lite extra på honom! Min älskade saknade Morfar!


PussKram

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback