Funderingar och glädje

Hur mycket ska man kunna ta? Hur mycket ska man bara köra på?
Hur mycket ska man ignorera? Hur mycket ska man tro?
Hur mycket ska man visa? Hur mycket ska man spela?



Har haft en bra helg! Trots jobb! I lördags blev det födelsedagsfirande för Mathilda! Jag hade planerat att gå hem vid 23-23.30... Men, det blev en massa diskussioner lagom när jag tänkte gå! Så jag kom hem när de andra gick till krogen, så kom i säng vid kvart i 1! Men huvudsaken är väl att man har kul, lr?! :)

Att jag sedan skulle gå upp kl 6 var inte riktigt lika roligt! Var längesen jag mådde så dåligt! Trots enbart cola under kvällen så kändes det som att jag hade fått i mig ett hetl bryggeri! Mådde illa för tre tror jag! Men iväg kom jag till jobbet iaf, och där hade jag inte tid att känna efter längre! Helt galet stressigt! Som tur var fick vi tag på stackars Mathilda, så hon kom in vid 11 och hjälpte oss! Vi åt frukost halv 11 och lunch halv 3, när kvällspersonalen kom och började jobba! :P

Sen efter jobbet åkte jag raka vägen ut till Valla för att lira match mot Trosa/Vagnhärad! Vi fick spela på b-plan för a-plan stod mer eller mindre under vatten! Lerigt var det från start och värre blev det! Men, vi kan tydligen spela i det också! ;) Dock inget finlir, men vi vinner! Med 3-1! Och därmed kammade vi hem dom där tre poängen som krävdes för att kunna säga att serien är avgjord!

Vi har med andra ord vunnit Div 5! Har två matcher kvar och det som gäller är att vinna dom för att gå genom hela säsongen utan poängförlust! Det skulle va grymt kul! Det har nog aldrig hänt i Valla! ;)

Tyvärr får vi inte flytta sista matchen från söndagen till lördagen, pga att Harg, som vi spelar mot, redan har en match då! Typiskt typiskt typiskt! Det var prat om att flytta den redan för två veckor sen, från deras sida! Men vi avgjorde väl serien för sent helt enkelt! ;)

Fira ska vi iaf göra, det är ett måste! :) Frågan är bara när!?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Det ska bara va dig själv vännen!!!

Ta hand om dig! STOR KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback