Tio av tio!

Haha, det slog mig för en stund sen att jag tänker som mest/bäst/sämst sent på kvällarna, och att det oftast är då jag får för mig att skriva på bloggen!

Haha kolla tiderna på de senaste 10 inläggen! Alla är skriva från ca 23 och framåt! Kvart över 2 är nog det senaste! Hej o hå! Nej jag är inte ett dugg kvällspigg! ;) Eller, pigg är kanske att ta i, men nog är jag kvällsmänniska alltid!

Hur kommer det sig att tankarna drar igång på högvarv när man borde varva ner och stänga av huvudet för att försöka komma ner i sitt sovmode?!

Jaja! Har egentligen inte så mycket att skriva!

Lr jo! Kanske att jag tycker att det är helt sanslöst galet att det är nyårsafton imorgon! Det som inte ens känns som det varit jul än! Ojojoj! Så det kan va!

Nu ska jag se till att gömma den där påsen som Wille verka vilja komma in i, så jag får sova i fred!

Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback