Fullt ös medvetslös!

I söndags var det matchdags, mot forna lagkamraterna i Vingåker! Det brukar kunna sluta med sår eller smärta! ;) Den här matchen slutade, eller snarare började, med att Karin sprang förbi mig, och där råkade jag visst ha mitt knä! Kände mig lite halvtöntig då! Och gör det fortfarande! Men blödningar är inte sköna!

I måndags såg det ut såhär



Igår, torsdag såhär



Skapligt skönt kan jag säga! ;)

Benet är 1-2 cm tjockare än det andra på kvällarna! Så det är högläge som gäller! Kvällarna är helt klart värst, eller så fort jag får upp benet lite så gör det ont! Lr ont... Jag vet inte, det känns som att hela benet ska domna bort, och i knät är det en riktigt obehaglig känsla! Det är så att man inte vill vara still...

Gjorde ett försök att träna igår, men det gick inte alls! Jag hoppas bara att det är blödningen som måste lägga sig, så det inte är något annat också! Då smäller jag av!

Hur som helst har jag haft en intressant vecka! Speciellt på jobbet! ;) Igår var värst! Först vart jag nästan osams med en patient för att den försöker vända oss i personalen mot varandra och hittar på saker som inte är sanna! :P Sen gick jag in till en annan patient, som kasta sig runt halsen på mig och var såå tacksam! "Jag vaknade kl 8 och jag levde, gud finns"... Jisses! Ibland är det superintressant att jobba med människor! :)

Har varit ledig idag! Har träffat mamma och Beth, sen har jag varit i Flen och handlat, tvättat, handlat igen - fast på Maxi den gången, sen varit nere på stan, varit hos mormor, handlat åt mormor, lagat mat och myst ner mig i soffan! :)

Dessutom lyckades jag glömma mitt bankkort i kortläsaren på Åhlens! :P Och kassörskan hade inte ens tagit betalt! Herrejösses! Man undrar ju vem som var mest tankspridd! När jag kom tillbaks stod hon precis och slog mitt nummer för att ringa mig! ;) Jaja, tur var det väl att det var kvar där och att jag inte hade tappat det! :)

Nej, nu ska jag fortsätta mysa ner mig i soffan! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback