Tisdag...

... och back to work!
Efter att ha varit ledig sen i torsdags kändes det lite vemodigt att gå upp kl 6 för att pallra sig till jobbet...
Samtidigt som det kändes helt okej så hade jag inte tackat nej till en till ledig dag! Men vetskapen att jag bara har en tredagarsvecka gör ju att det ändå går rätt lätt! ;)

Utan att knappt ha sovit något under natten och efter att kl 4 ha sett smset från Jimmy så kunde jag knappast somna om igen! Saken var den att han skickade och meddelade att hans och Marias lilla underverk bestämde sig för att kika ut 00:54... En liten Wilhelm, 51 cm lång och 3515 g! Och så söt han är då! :)

Ungefär där slutade dagen gå bra! ;) Kom på när jag parkerade cykeln utanför jobbet att jag hade glömt mitt kort! Vilket innebär att jag inte kommer in till omklädningsrummet, men framförallt att jag måste be någon öppna åt mig till läkemedelsrummet! Och där springer man ju en del! Sen gjorde jag fel när jag skulle blodgruppera en patient! Sen är det nog pratat om det! ;)

Byte av ämne!
Jag måste säga att jag har en jäkla tur som har några riktiga, riktigt bra vänner!
Som utan några problem kan tala om för en att man är på väg att göra ett misstag, och i efterhand inte få en att må dåligt över att man inte lyssnade! Utan istället vänder det till att man lär sig något av det!

Även om man vet om det själv, så behöver man få höra det ibland! Det är lättare att tro på då!

Hmm jag kom av mig i tanken.. Har suttit o blippat fram och tillbaka mellan den här sidan och facebook samtidigt som jag kollat på nyheterna i 20 min! Så jag lägger ner det här och går o lägger mig istället! Är riktigt trött, så förhoppningsvis somnar jag illa kvickt!

Imorgon blir det jobb, käk hos Mormor med Camilla och sen pepparkaksbak!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback