Vill inte!

Jag mår verkligen inte bra! Ont i bröstkorgen, känns som någon tycker med en knytnäve över bröstbenet! Samtidigt som jag har hosta och ont i halsen! Just nu känns det som att någon är på väg att strypa mig... :S
Har ont i huvudet också, och bröstryggen!! Prima skinka liksom!

Är lite orolig! Brukar inte bli det! Men det här känns inte jättebra! Men pulsen ligger iaf på 78, så det är ju bra! :P Skadad vårdare! ;)

Blev ingen träning idag, och kommer inte bli någon imorgon heller! Frågan är om hela veckan är i farozonen?!

Mamma o Jenny tycker jag ska åka in till akm! Men det tycker inte jag! Så jag blir allt kvar hemma! Ska gå o sova o se om det känns bättre! Fortsätter det kännas såhär och jag fortsätter va orolig och jag inte kan sova så ska jag ringa brorsan!

Känner mig lite klen och ämlig! Tycker inte om o vara det! Och tycker verkligen inte om att va sjuk! Har inte tid med det! Bara stressen att få ihop timmarna på praktiken är ju underbar!

Nej! Fort i säng! Hoppas verkligen att trycket släpper!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback