Ursäkta!

Hihi, har varit rätt dött här ett tag nu! Har varit halvt ihjäl hela veckorna, och när jag inte har varit det har jag haft fullt upp!

Praktiken har tagit mycket energi! Långa dagar, vilket gör att man kastar sig hem, gör mat o går o sover ungefär! Har varit halvdåligt med träning alla dom här fyra veckorna som har varit! Och den här veckan börjar ju inte bättre! Men, from imorgon är det full fart igen! That's a fact!

Anmälde mig o Lu till Tjejvättern i lördags! Så nu jäklar! Skulle gärna ha en annan cykel bara än den jag har nu! Den rullar någe fruktansvärt tungt! Och jag fick se att Sportex, där jag köpte den jag har nu, rear ut alla sina cyklar för att de håller på o avvecklar sig! En landsvägscykel för 4250:-! Inte fy skam!

Helgen har bestått av plugg, skid-vm och vänner! :) I fredags var Alec här, i lördags Dessan och igår var det promenad, lunch och umgänge på kvällen med Anna, Hanna, Dessan, Pillan och Mallan! :) Har ju varit underbart väder! :) Var så man fick vårkänslor! :)

Idag var det dags för intro till nya praktiken, primärvården! Så satt i Etuna på fm! Sen hem till mormor direkt när jag kom med tåget och käka lunch! :) Sen hem o fixa lite, handlade o sådär! :) Idag drog vi igång våra matveckor! Mån-tors äter Anna, Hanna, Dessan och jag mat tillsammans, och man turas om att laga maten! Så man behöver bara laga mat en av dessa dagar, och då ska man göra så att alla får matlåda också! :)

Hanna var först ut, hon bjöd på afrikans panna! Riktigt gott var det! Så det blir det till lunch imorgon också! Sen till middag ska Dessan bjuda på kycklinggryta! Sen på onsdag är det jag, blir lax då! :) Torsdag bjuder Anna på kasslersås! Kommer bli kanonbra det här! :) Vi ska köra månaden ut, så fya veckor! :)

Har problem med min j-vla bil! Den står i Jönköping, på obestämd tid! Skulle hämta upp den förra helgen, men när jag kom ner fick jag reda på att det behövdes en reservdel, och den skulle dom få på måndagen! Så det var bara o sätta sig på tåget hem igen på lördagen! Hela den där helgen, lr kanske bara lördagen, blev kaos! Iaf så åkte mamma o hämta bilen sen på måndagen! Och där står den! Hon skulle köra upp den när hon skulle upp o ta flyget till Ungern den 17:e... Men går inga flyg härifrån, så hon ska åka från Göteborg, vilket innebär att bilen blir kvar där nere! Vill åka o hämta den nu i helgen! Men verkar gå sådär! Mamma åker till Ullared tidigt på lördag morgon, och Aniko åker till Ungern två timmar senare!

Så det är väl fredagen som passar, om de ska va hemma... Vilket är roligaste! Men, jag måste ju kunna ta mig ner! Och det är väl där största problemet ligger! Iofs skulle jag kunna åka tåg ner, som sist! Men är inte supersugen på det! Och får man skjuts ner så blir det lite långtradigt o åka hem, eftersom man måste sitta själv! Men, det är väl det minsta problemet! Kanske får bli en sväng på lördag iaf... Då kan man ju ta en sväng på A6 också! Men aja, vi får se! Vill ha bilen, men det måste funka praktiskt o hämta den bara!

Ska gå o sova nu tror jag! Är rätt trött! Upp och iväg till Linden imorgon då, nya praktikplatsen! Vårdcentral! 08.15 ska jag vara på plats! Skönt med lite sovmorgon! :) Sen får vi se hur schemat ser ut! Har inte fått något! Men vet iaf att det är dagtid, mån-fre! :) Det är gött!

Sleep tight!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback